Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 11:44:21 +0200

Tere!

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/13720 
aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Mustivere küla, 24124 Viljandi - 
Suure-Jaani tee // Karola tee // 1 // 2 // 4 // 6 // Karu // Karu puurkaev 
// Keebi // Oksa-Keebi // Riiska põld // Tart-Hansu // Uuemäe // Vanausse 
põik // 1 // 3 // 5 // 9 // Vanausse tee // 1 // 2 // 4 // 6, Viljandi 
maakond, Viljandi vald, Mustivere küla, Karu puurkaev, Viljandi maakond, 
Viljandi vald, Mustivere küla, Karu puurkaev, Viljandi maakond, Viljandi 
vald, Mustivere küla, Karu puurkaev, Viljandi maakond, Viljandi vald, 
Mustivere küla, Karola tee // 6, Viljandi maakond, Viljandi vald, Mustivere 
küla, Vanausse tee // 1, Viljandi maakond, Viljandi vald, Mustivere küla, 
Vanausse tee 1, Viljandi maakond, Viljandi vald, Mustivere küla, Keebi // 
Vanausse tee 1, Viljandi maakond, Viljandi vald, Mustivere küla, Oksa-Keebi 
// Vanausse tee, Viljandi maakond, Viljandi vald, Mustivere küla, 24124 
Viljandi - Suure-Jaani tee // Tart-Hansu, Viljandi maakond, Viljandi vald, 
Mustivere küla, Uuemäe // Vanausse tee // 5 (Veetorustik, pumbamaja, 
Filtripesuvee puhasti, kanalisatsioonitorustik, Veetorustik, Veetorustik, 
Veetorustik, Vee- ja kanalisatsioonitorustik, Veetorustik, Veetorustik, 
Veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitustegevus tee kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27207890>  (menetlus nr: 
463710), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (JAANA ARAKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister